חיפושדלג על חיפוש
פרמה גורי - חלק מהטבע שלך pharma guri - coming from nature
חיפושדלג על חיפוש
דלג על

אין אונות : תזונה מומלצת


יש מצבים בחיים בהם אנחנו אומרים לעצמנו, "חבל שאכלנו לפני זה" ויש מצבים אחרים שאנחנו אומרים לעצמנו, "חבל שלא אכלנו מספיק מזה".
זה בהחלט יכול לקרות בסיטואציות אינטימיות כאשר התחושה היא שהגוף בוגד בנו, החשק בשיאו אבל הגוף לא משתף פעולה ומה שציפינו שיהפוך להיות אירוע אינטימי מסעיר הופך לאכזבה אחת גדולה. הסיבה יכולה להיות אין אונות כאשר הזקפה לקויה או השפיכה מוקדמת ולבעיות הללו בתפקוד מיני עשוי להיות קשר לתזונה.
אוכל שאנחנו צורכים יכול להיות בעל השפעה שלילית בעוד מינרלים וויטמינים מסוימים יכולים רק לתרום ולשפר את התפקוד.
אין אונות היא תופעה נפוצה יותרבגיל מבוגר ומושפעת מבעיות רפואיות אך קיימת גם אין אונות בגיל צעיר שיכולה לנבוע מחסכים תזונתיים.
לאילו מאכלים יש השפעה על התפקוד המיני?
הדרך לחיי מין טובים מתחילה בצלחת
אורח החיים הנוכחי יכול להיות לחוץ ואינטנסיבי ורבים מוצאים את עצמם מדלגים על ארוחות או מחפשים מזון מהיר שלרוב עתיר בנתרן, סוכרים וחסר את החומרים המזינים שחיוניים לבריאות ולגם להשגת זקפה. אוכל לא איכותי יכול לגרום גם למשקל עודף שאף הוא יכול לגרום לאין אונות.
מחקר שפורסם בכתב העת Journal of Sexual Medicine מצא כי תזונה ים תיכונית העשירה בפירות, ירקות, דגים, אגוזים ודגנים מלאים ודלה בבשר מעובד ובדגנים מזוקקים עזרה במצבים של אין אונות. הסיבה לכך היא שאחד הגורמים לאין אונות הוא בעיות בזרימת הדם ולכן, מזונות העשירים בנוגדי חמצון ורכיבים אנטי דלקתיים יכולים לסייע מאוד בשיפור זרימת הדם וכך בתפקוד המיני.
ההמלצה היא לשלב בתפריט מאכלים כמו ברוקולי, אוכמניות, סלמון, זרעי פשתן, צ'יה ותבלינים כמו כורכום וצ'ילי.
מחקרים שונים הצביעו גם על כך שמזונות העשירים בפלבנואידים יכולים להפחית סיכוי לאין אונות ואלה בעלי תכונות נוגדות חמצון המסייעות לגוף להיאבק בדלקות ומחלות. מקורות תזונתיים אפשריים של פלבנואידים הם פירות יער, תפוזים, קייל, פלפלים חריפים, תה, פולי סויה ושוקולד מריר.
קופון הנחה מעודכן - וירמקס
להשלים את החסרים התזונתיים
מומלץ לבצע בדיקת דם על מנת להבין אם קיים מצב של מחסור בוויטמינים ומינרלים החשובים לתפקוד ולהעשיר בהתאם. לעיתים מחסור בחומצה פולית, אבן, מגנזיום וויטמין E יכול להתבטא באין אונות מתזונה וניתן לצרוך באמצעות תוספים או באמצעות מאכלים כמו אבטיח, גזר, סרדינים ותרד. בדיקות מקיפות יוכלו לסייע לכם גם להבין אם אתם סובלים ממחלות רקע כמו סוכרת או בעיות עיכול, לחץ דם גבוה וכדומה.
הבחירות התזונתיות יכולות לסייע בהעלאת הורמון הטסטוסטרון כמו למשל סרדינים המכילים כמות גבוהה של מינרל אבץ היכול לסייע בהעלאת רמת הטסטוסטרון וכן ג'ינג'ר שגם נמצא כמשפר פוריות, ויטמין D גם הוא שחקן מרכזי בהעלאת רמות הטסטוסטרון וויטמין D אפשר לקבל הן מתוך חשיפה לשמש והן באמצעות צריכת חלב המועשר בוויטמין D, דגני בוקר מסוימים או זרעי פשתן. המגנזיום הוא מינרל נוסף בדומה לאבץ שיכול להעלות את רמת ההורמון בגוף.
תזונה לא בריאה, כמות גבוהה של אלכוהול ואורח חיים לחוץ יכולים לפגוע בחיי המין ולגרום לאין אונות זמנית או מתמשכת. נסו לבצע את השינויים התזונתיים המותאמים למען שיפור הביצועים במיטה והנאה מינית. לא תמיד פשוט לקבל את כל החומרים הדרושים מהמזון עצמו בכמות המספקת וכאן נכנס לתמונה תוסף התזונה וירמקס – טבליה המבוססת על צמחי מרפא סיניים שנמצאו במחקרים כמסייעים בשיפור האון המיני, הגברת זרימת הדם והחשק המיני כמו שורש ג'ינסנג קוריאני, ג'ינקו בילובה , מיצוי אפימדיום, כינידיום מוניארי, דקל ננסי, אנג'ליקה פובסנטיס וכן חומצות אמינו.
קופון הנחה מעודכן - וירמקס
צרו קשרדלג על צרו קשר

צרו קשר

*
*
מין
* שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
checked
עבור לתוכן העמוד