חיפושדלג על חיפוש
פרמה גורי - חלק מהטבע שלך pharma guri - coming from nature
חיפושדלג על חיפוש
דלג על

איך להתגבר על אין אונות ולשדרג את ההנאה - סודות מחדר המיטות


תמיד יהיו את החבר'ה שיספרו לכם איך הם מבסוטים מחיי המין שלהם ואתם תתכווצו בכיסא ותרגישו שמשהו לא בסדר אתכם. כי לא יכול להיות שכולם נהנים כשאתם כל כך נאבקים. אבל בעידן הדיגיטלי של פוסטים נוצצים באינסטגרם וסטטוסים מהחיים הטובים בפייסבוק צריך לקחת בעירבון מוגבל מה שנכתב על ידי אחרים. יש פער גדול בין מה שאנשים מציגים כלפי חוץ ובין מה שקורה בפועל, אבל גם אם יש לכם קשיים ואתגרים בדרך לחיי מין מסעירים כדאי שתדעו שתמיד יש איך לשפר. 

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להגיע לאינטימיות מענגת יותר ולהתמודד עם אינן אונות בדרכים אפקטיביות.

רוקחים את האווירה הנכונה – משפרים את הביצועים

אימון מנטלי יכול לגרום לשינוי פיזי ויש מי שסובלים ממצב של אין אונות בגלל סטרס גובר. הם לא מצליחים להירגע לקראת האקט והמתח מונע מבעדם ליהנות ואפילו לתפקד. נסו לאמץ טכניקות הרפיה כמו יוגה, מדיטציה, נשימות, דמיון מודרך, שיוכלו להחזיר לכם את תחושת השלווה ובמקביל דאגו לסט המושלם – סדר וארגון בחדר השינה, ריח נעים, תאורה שעושה הבדל – כל אלה אלמנטים שיכולים לייצר אפקט מרגיע ולשפר את המצב. זכרו שלחץ פסיכולוגי ונפשי יכול בהחלט להשפיע לרעה על זקפה או הגעה לאורגזמה.

פור פליי בדרך לעונג המבוקש

לגשת תכף ומיד לאקט הוא לא בהכרח הפתרון גם למי שסובלים מבעיה של שפיכה מוקדמת וכדאי בהחלט לייצר תהליך שיסייע לכם לבנות את ההנאה בהדרגה. משלב החיזור ועד ההגעה לחדר השינה. מחקרים רבים הצביעו על כך שלהכרות מקדימה ותחושת חיבה עמוקה השפעה חיובית על התפקוד המיני. במידה ואתם סובלים מבעיה של אין אונות כדאי תמיד לשתף את הפרטנר/ית ולהוריד משקולת מהלב. כאשר בן או בת הזוג מגלים פתיחות קל יותר לעבוד ביחד בדרך לשיפור היחסים האינטימיים.

קופון הנחה מעודכן - וירמקס

לא על קיבה ריקה

באופן טבעי, חוסר נוחות פיזי יכול לערער את תחושת הביטחון ביחסים המיניים וכדאי להגיע לסיטואציה כאשר מרגישים בנוח. לאחר מקלחת, ארוחה טובה, ערניים. לתפריט התזונתי השפעה משמעותית על האנרגיה המינית ומאכלים מעוררים יכולים בהחלט לסייע כמו למשל, צדפות, תרד, בצל, שום, בננות עתירות באשלגן, צ'ילי, פלפל, אבוקדו, שוקולד מריר, סלמון העשיר באומגה 3, ביצים עשירות בוויטמין B

במקביל, כדאי לאמץ הרגלי חיים טובים יותר כמו למשל, פעילות גופנית סדירה שבכוחה להעלות את זרימת הדם ולשפר את האון והימנעות מעישון. גם תוספים המבוססים על צמחי מרפא כמו למשל, ג'ינסנג קוריאני, ג'ינקו בילובה ועוד יכולים לתרום לשיפור האון. אגב, הרגלי חיים שתורמים לאון כוללים גם חשיפה מבוקרת לשמש המפסיק את ייצור המלטונין בגוף שמצד אחד, הוא הורמון שמסייע בשינה טובה שחשובה מאוד לאיכות החיים ומצד שני, המלטונין ידוע כהורמון שעשוי להפחית גם את היצר המיני. בדקו שאתם חשופים לשמש במינון מבוקר.

הולכים על בריא

חלק בלתי נפרד משינוי באורח החיים קשור גם לבדיקות מקיפות שעשויות לרמוז על בעיה בריאותית שהיא המקור לפגיעה באון. כך, למשל, בעיות בריאותיות כמו לב, סוכרת, לחץ דם גבוה, טרשת עורקים יכולות לגרום לאי אונות זמנית או מתמשכת וגם תופעות לוואי של תרופות כמו נוגדי דיכאון, אנטי היסטמינים ותרופות לאיזון לחץ דם. אבחון מקצועי על ידי רופא ובדיקות דם יכולות להצביע על מקור הבעיה והרופאים יוכלו להציע טיפול או שינויים באורח החיים ותוספי תזונה משלימים לשיפור איכות החיים והאון.

אל תחששו לקבל עזרה, לגלות תוספים שיכולים לסייע, לשתף את הפרטנרים באתגר ולפעול לשיפור חיי מין פעילים וטובים יותר.

קופון הנחה מעודכן - וירמקס
באנר קנייה ישירה

צרו קשרדלג על צרו קשר

צרו קשר

*
*
מין
* שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
checked
עבור לתוכן העמוד